Producent

Gwarancja

Zamienniki a gwarancja na drukarkę.

"Drukarka nie podlega naprawie, bo jej awarię spowodował alternatywny produkt, a to narusza jej gwarancję” – te słowa padają w serwisach producentów stosunkowo często. Szkoda tylko, że nie ma to nic wspólnego z prawdą.

Co może zepsuć drukarkę? Mogłoby się wydawać, że wiele czynników. Jak się jednak okazuję, sprzęt najczęściej ulega awarii z tego samego powodu – alternatywnego materiału eksploatacyjnego. Tak przynajmniej twierdzą producenci drukarek.
– Taka jest przyjęta przez nich strategia. Serwisy gwarancyjne często nie chcą przyjmować drukarki, w której użyto materiałów innej firmy, tłumacząc przy tym, że to one były bezpośrednim powodem usterki –opowiada Anna Goleniowska, specjalista ds. serwisu produktu w Black Point. W ten sposób producent pozbywa się problemu i odpowiedzialności za własny produkt.

– To prowadzi do kuriozalnych przypadków, które wymagają czasem wyjątkowo bujnej wyobraźni. Bo jak inaczej mówić o sytuacji, w której do serwisu przychodzi osoba z drukarką zalaną kawą i słyszy, że przyczyną awarii jest… alternatywny atrament. Na nieszczęście dla użytkownika rozmowa w serwisie często zaczyna się od pytania o producenta tonera, czy atramentu i na nim się kończy – mówi Anna Goleniowska.

Z perspektywy przepisów i regulacji jest to niezgodne z prawem. Kartridż innego producenta nie narusza umowy gwarancyjnej sprzętu. Tak stanowią zalecenia Unii Europejskiej oraz polskie prawo (np. Dyrektywa Unijna nr 93/13 CCE z 5.04.1993 r.) – Przepisy są skonstruowane w prosty i klarowny sposób. Producenci nie mogą wprowadzać zapisów do gwarancji, które mówiłyby o tym, że używanie alternatywnych materiałów do druku powoduje jej utratę – wyjaśnia Goleniowska.

Jak się okazuje wybrani producenci alternatywy oferują nie tylko opłacalne i jakościowe materiały eksploatacyjne, lecz także serwis, gwarancje i obsługę klienta na wysokim poziomie.
Źródło: CHIP.PL


Gwarancja UNI-1

Producent udziela gwarancji na wszystkie produkty UNi-1.
Tonery , taśmy do drukarek igłowych oraz taśm TTR do faksów UNi-1 objęte są gwarancją przez 24 miesiące od daty zakupu.
Tusze objęte są gwarancją przez 18 miesięcy.
Użytkowanie produktów marki Uni-1 nie narusza gwarancji producentów urządzeń. W przypadku jednoznacznego stwierdzenia przez autoryzowany serwis iż bezpośrednią przyczyną uszkodzenia drukarki jest zastosowanie produktów Uni-1, producent zobowiązuje się do      przeprowadzenia na własny koszt ekspertyzy potwierdzającej uszkodzenia oraz w przypadku stwierdzenia uszkodzenia wynikającego z wadliwego funkcjonowania materiałów Uni-1 naprawy na własny koszt lub wymiany urządzenia na nowe. Ostateczna decyzja dotycząca      sposobu rozpatrzenia reklamacji nastąpi po weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego przez serwis. 

Gwarancji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne produktów, produkty z zerwanymi naklejkami identyfikacyjnymi, produkty zużyte.

Gwarancja ELO i Megacom.

Nasze produkty to oryginalne ZAMIENNIKI tonerów z gwarancją na taką samą jakość i wydajność jak firmowe. Jesteśmy całkowicie pewni naszych tonerów, dlatego objęte są jedyną w swoim rodzaju gwarancją:

Jeśli z tonerem będą jakiekolwiek kłopoty - choćby przy drukowaniu ostatniej kartki - wymienimy go na NOWY TONER.

To dowodzi, że dbamy o jakość i stawiamy ją na pierwszym miejscu. Stosujemy materiały sprawdzonych europejskich producentów, a każdy egzemplarz przed zapakowaniem przechodzi testy wydruku na urządzeniach, do których jest przeznaczony.

Dla bezpieczeństwa Twojej drukarki i Twojego spokoju ducha.

Informacje o Promocjach i nowościach wprost na Twoją skrzynkę pocztową:

Ostatnio oglądane

Tonery.Poznan.Pl

Tel: 61 87 00 499 lub 509 29 29 43

ul. Hetmańska 27/2, 60-251 Poznań (Czynne: pn - pt 8:00-16:00)